چک لیست برگزاری جلسات

برای رسیدن به نتیجه ای منطقی و کسب منفعت حداکثری از جلسات گروهی بین شرکتها، رعایت موارد زیر پیش از جلسه الزامی است. به همین منظور در این مقاله به شما چک لیست برگزاری جلسات برای جلساتی که در آن میهمان هستید ارائه می شود.

یک هفته قبل از قرار:

  1. زمان جلسه و مکان برگزاری را از چند روز قبل از برگزاری جلسه پیدا کنید.
  2. نقشه مکان را از گوگل مپ پیدا کنید.
  3. بررسی فعالیت های شرکت: تاریخچه شرکت، لیست خدمات شرکت، صاجبان اصلی، پروژه های قبلی، پروژه های فعال، آخرین اخبار در خصوص شرکت
  4. بررسی افراد حاضر در جلسه: از طریق اکانت لینکدین و …
  5. پلن اولیه: هدف از جلسه با شرکت، چه کسی در این شرکت می تواند به شما کمک کند که به هدفتان برسید، سود شما برای اینها چیست؟، چه پروژه ای یا محصولی را می توانم به ایشان بفروشم.
  6. روز قبل مجدد زمان و مکان را فیکس کنید.

کارهای روز قرار:

  1. ترافیک لحظه ای و بهترین مسیر را پیش از حرکت بیابید.
  2. لیستی از همه مواردی که برای جلسه لازم است داشته باشید:
    1. کارت ویزیت
    2. فایل پرزنت
    3. لپ تاپ
    4. کاتالوگ شرکت
    5. فایل پروفایل ساخته شده از شرکت

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مدرسه مدیریت هاروارد مراجعه نمایید. این مطلب از این سایت گرفته شده است.

 

درباره نویسنده

پروژه های بزرگ و کوچک زیادی را در داخل و خارج از کشور انجام داده ام. تمامی مطالبی که در اینجا می نویسم نیاز های روزانه من بوده است و کاربرد عملیاتی دارد. مطمئنا روزی به درد شما هم می خورد، پس با دقت بخوانید!

نوشته های مرتبط