این همایش در روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ در محل آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. دکتر علیرضا حدادیان (دبیرکل همایش و استادیار دانشگاه فردوسی مشهد) درباره اهداف برگزاری این همایش میگوید:
هدف این همایش ملی، ارائه یافتههای نوین و اصیل پژوهشی در عرصه علم بازاریابی در قالب برگزاری نشست های علمی و نیز برگزاری کارگاه های کاربردی در دو زمینه موضوعات نوین بازاریابی و تجربیات مدیران موفق این حوزه می باشد. با توجه به اهمیت پیاده سازی علم بازاریابی و مشتری مداری در کلیه سازمان ها و مؤسسات اعم از خصوصی و دولتی یا صنعتی و خدماتی و اثر آن در بهبود انجام امور و خدمترسانی هر چه بیشتر و بهتر به جامعه و رشد و توسعه سازمان ها، درنهایت، خدمات این همایش می تواند زمینهساز کمک به رشد و پیشرفت اقتصادی کشور باشد.
شایان ذکر است که کمیتهای متشکل از اساتید برجسته و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاههای کشور از جمله دانشگاه تهران، دانشگاه اصفهان، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم و صنعت ایران و… زیر نظر دکتر آذر کفاشپور (دبیر علمی همایش و دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد) مسؤلیت بررسی مقالات واصل شده به دبیرخانه این همایش را بر عهده دارند. همچنین مقالات برتر در نشریات علمیـپژوهشی منتشر و تعدادی از مقالات برگزیده، ارائه خواهند شد.
این همایش در روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ در محل آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. ضمناً آخرین مهلت ارسال مقالات، دهم بهمن ماه سال جاری است که نتایج آن تا دهم اسفند اعلام خواهد شد. دهم اسفند ماه، آخرین مهلت ثبت نام در همایش نیز خواهد بود.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وبگاه mktg1.um.ac.ir مراجعه فرمایند. شایان ذکر است سایت جامع مدیریت “مدیریار” از حامیان رسانه ای برگزاری این همایش می باشد.